top of page
Search
  • Writer's picturegreencamp4

Jak to všechno začalo?

Updated: Nov 26, 2018


Od první chvíle jsem věděla, že to musí být velmi speciální, léčivý, respektující až magický čas. „Léčivý“ po stránce fyzické, ale i duševní.


Vše začalo na TOP 120 Jany Langerové v říjnu 2017. Oslovila jsem Hanku Farkačovou se slovy:

„Slyšela jsem, že se účastníš alternativních táborů, ráda bych na nějaký poslala své děti.“

Odpověď zněla :

„Bezva, tak uděláme něco vlastního! Rozjeď to, já se tak za dva měsíce ráda připojím, teď na to nemám čas, píšu knihu."

Ok, řekla jsem si... Do týdne jsem měla desetičlenný tým a přípravy začaly.


Následovaly bezesné nocí, kdy se mi v hlavě rodila vize Greencampu. Od první chvíle jsem však věděla, že to musí být velmi speciální, léčivý, respektující až magický čas. „Léčivý“ po stránce fyzické, ale i duševní. Mým cílem je přiblížit dětem více zelené potraviny, vést je ke zdravější stravě, ukázat jim, jak vzájemně komunikovat s respektem, jak pracovat s emocemi, umění naslouchat sobě i ostatním, být sám sebou, meditovat, být vděčný, ocenit druhé a sebe, být týmovým hráčem, propojovat se s přírodou atd. Zkrátka zprostředkovat dětem všechno to poznání, které v sobě nosíme ukryté hluboko v nás, jen na něj mnohdy pro samý spěch zapomínáme.


Již pár let pracuji s terapií Cesta od B.Bays a některé prvky jsem také zařadila do programu Greencampu. A tak se ze mě stal kromě hlavní organizátorky i takový tichý terapeutický pozorovatel. A věřte, nevěřte...první Greencamp byl v mých očích opravdu magický.


S obrovskou vděčností v srdci a se slzami štěstí v očích děkuji všem bytostem, které mi pomáhaly při těchto terapeutických procesech. Děkuji všem, kteří mi pomohli zrealizovat mou vizi 1. ročníku Greencampu 2018. Děkuji za vaši odvahu, podporu, důvěru a za to jací jste. A děkuji společnosti Green Ways za smysluplnou cestu plnou možností, výzev, radosti a přátel.


Už teď se těším na další ročníky Greencampu!


S láskou Eliška Zelenka Kubíková


65 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page